FAQ
1. Jak mogę zapłacić za urządzenie?
Kupując urządzenia znajdujące się w naszej ofercie oferujemy metodę płatności, jaką są przelewy 24. Jest to w pełni bezpieczna metoda, spełniająca wszystkie standardy płatności. Wszystkie transakcje zachodzące pomiędzy firmą a naszymi klientami są odpowiednio zabezpieczone. Dodatkowo przelewy 24 to metoda płatności, która jest bardzo łatwa i intuicyjna.
2. Czy mogę kupić sprzęt na raty?
Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami ciężko jest zapłacić za urządzenie w całości, dlatego oferujemy możliwość zakupu naszych produktów na raty. Można to zrobić w bardzo prosty i szybki sposób za pośrednictwem operatora PayU.
Jeśli chcesz zakupić nasze urządzenia na raty, wystarczy dodać produkt lub produkty do koszyka zakupowego i następnie wybrać raty jako metodę płatności. W tym kroku zaznaczasz również jaka ilość rat Cię interesuje. W dalszej części musisz uzupełnić wniosek, który umożliwi Ci zakup urządzeń na raty. Po wysłaniu wniosku musisz chwilę zaczekać na jego akceptację – gdy to nastąpi, Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Wartość Twoich zakupów musi mieścić się w przedziale 300 – 20 000 zł. Cała procedura zakupu produktów na raty odbywa się wyłącznie online.
3. Czy mogę śledzić swoje zamówienie?
Możliwość śledzenia złożonego zamówienia mają klienci zarejestrowani. Informacja tę można znaleźć w historii zamówień – tam dowiesz się jaki status ma Twoje zamówienie. Dlatego przed zakupem urządzeń warto założyć konto w naszym sklepie, dzięki któremu będziesz na bieżąco ze wszystkimi zmianami.
4. Nie znalazłem tabliczki z numerem seryjnym urządzenia co dalej?
- Numer seryjny urządzenia znajduje się na tabliczce znamionowej umieszczonej na ramie każdego urządzenia. Na pierwszej stronie instrukcji obsługi danego produktu zaprezentowano w formie obrazkowej położenie numeru seryjnego dla konkretnego modelu.
5. Zamówiłem bieżnie czy kurier wyniesie mi ją do domu?
- Przesyłki gabarytowe takie jak bieżnie, eliptyki, czy rowery treningowe o dużej masie, dostarczane są na palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej. W takim wypadku kurier doręczający przesyłkę wyładowuje ją ze środka transportu i wydaje ją Odbiorcy. Kurier nie wnosi przesyłki do domu. Zgodnie z regulaminem dostawy pozostawia ją przy pierwszej przeszkodzie architektonicznej (np. schodach, drzwiach wejściowych do budynku itp.) lub w najbliższym miejscu podjazdu samochodu o ładowności do 1.500 kg – w przypadku przesyłek o masie jednostkowej brutto powyżej 300,0 kg i nieprzekraczającej 1500 kg.
6. Zamówiłem przesyłkę do 30 kg jak wygląda dostawa?
- Przesyłki o masie jednostkowej brutto nieprzekraczającej wagi 30 kg i sumy wymiarów (wysokość / szerokość /
długość) nieprzekraczającej 300 cm dostarczane są przez kuriera pod drzwi lokalu Odbiorcy.
7. Ile trwa gwarancja na urządzenia marki Nordictrack?
Produkty, które możesz znaleźć w naszej ofercie, objęte są gwarancją, której czas uzależniony jest od rodzaju zakupionego sprzętu.
- Urządzenia posiadają 2 lata gwarancji,
- silniki mają nawet 5-letnią gwarancję,
- natomiast ramy objęte są gwarancją nawet do 10 lat.
8. Zepsuło mi się urządzenie już po gwarancji. Jakie informacje potrzebujecie żeby wycenić naprawę?
- W przypadku naprawy pogwarancyjnej najważniejsze jest określenie modelu urządzenia, lokalizacji gdzie znajduje się produkt i oczywiście opis awarii. Tego typu informacje należy wysłać do nas mailem na adres sprzedaz@nordictrack.pl w celu określenia kosztów wizyty serwisowej. Nie zawsze określenie dokładnych kosztów naprawy będzie możliwe bez wizyty serwisantów. Zawsze staramy się minimalizować koszt naprawy. Warto pamiętać o tym, że im opis usterki będzie bardziej szczegółowy, tym wycena również będzie dokładniejsza.
9. Jak wygląda montaż urządzenia?
- Domyślnie urządzenie dostarczane jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w formie wymagającej montażu produktu. Montażu dokonuje się samodzielnie z wykorzystaniem dołączonej do urządzenia instrukcji. Wraz z produktem dostarczany jest podstawowy zestaw narzędzi (ewentualny klucz), warto jednak mieć przy sobie podstawowy zestaw kluczy płaskich i śrubokręt krzyżakowy.
10. Czy mogę zamówić urządzenia wraz z usługą montażu?
Tak, istnieje możliwość zamówienia produktu wraz z montażem urządzenia. Usługa taka jest dodatkowo płatna. Koszty zależne są od rodzaju urządzenia, a także lokalizacji dostawy produktu. Ewentualne koszty wniesienia produktu ustalane są indywidualnie w zależności od stopnia trudności dostawy. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące dostawy.
11. Czy mogę zwrócić zakupione urządzenie?
Zamawiając urządzenie, każdy z naszych klientów ma możliwość jego zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych, które liczone są od momentu dostarczenia produktu do klienta. Zwrot kosztów urządzenia będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w momencie finalizacji zamówienia.
12 . Jaką bieżnię elektryczną wybrać?
Bieżnia elektryczna to z pewnością jeden z najpopularniejszych produktów umożliwiających uprawianie sportu we własnym zaciszu domowym. Wybór odpowiedniej bieżni elektrycznej bardzo często jest sporym wyzwaniem dla klientów. Wybierając bieżnię, warto zwrócić uwagę na elementy, takie jak budżet oraz funkcje – kąt nachylenia, prędkość czy wydajność silnika i rozmiar wyświetlacza. Istotne jest, aby urządzenie spełniało wszystkie Twoje oczekiwania i charakteryzowało się wysoką wydajnością.
Bieżnia, która cieszy się największym zainteresowaniem to model Commercial X32i. Sprzęt posiada bardzo szeroką regulację kąta nachylenia, co sprawia, że jest jednym z najczęściej wykorzystywanych sprzętów fitness.
Jeśli zależy Ci na wysokim spalaniu kalorii to warto zdecydować się na zakup bieżni elektrycznej Incline Trainer X22i, która umożliwia trenowanie podbiegów o wysokości 40% oraz spadków do –6%.
Decydując się na zakup bieżni elektrycznej warto również zwrócić uwagę na model EXP 10i, która umożliwia wykonanie zróżnicowanego, interaktywnego treningu.
Wszystkie z naszych bieżni elektrycznych umożliwiają połączenie się z interaktywną platformą do treningów w domu iFIT, która pozwala dokładnie monitorować Twoje postępy.
Jeśli nadal zastanawiasz się, który model bieżni będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, to skontaktuj się z nami. Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wspólnie dobierzemy bieżnię dostosowaną do Twoich potrzeb oraz oczekiwań.
13. Czy mogę odebrać zakupiony sprzęt osobiście?
Nasz showroom NordicTrack znajduje się w Rzeszowie. Możesz tam przetestować niektóre ze sprzętów fitness, które znajdują się w naszej ofercie. To pozwoli Ci na dobranie najlepszego rozwiązania dla Ciebie.